Nejjednodušší cestou je objednávka v našem e-shopu, kde pomocí jednoduchých kroků zvolíte i způsob dodání a platby. Objednat si můžete také e-mailem, poštou, nebo telefonicky na bezplatné zákaznické lince +420 800 720 728 . Zboží si lze samozřejmě vybrat i v naší kamenné prodejně za pomocí našich vyškolených poradců.
O odeslání zásilky Vás informujeme e-mailem.
V případě, že chcete platit hotově při předání v naší prodejně, rezervujeme Vámi vybrané zboží po dobu 5 dnů. Pokud zvolíte platbu převodem, můžete si zboží v našich prodejnách po úhradě ceny vyzvednout kdykoliv během otvírací doby.Zboží zaslané na dobírku je nutné vyzvednout nejpozději do 14 dnů.
Ano, zboží můžete objednat telefonicky na zákaznické lince +420 800 720 728.
Po potvrzení objednávky prodávajícím se Vaše objednávka stává závaznou. Závazným potvrzením objednávky vytvořené na internetu se rozumí stisknutí tlačítka „Potvrzuji objednávku“ na stránce pokladny. V případě, že kupující se rozhodne změnit objednávku po jejím řádném potvrzení, je povinen změnu nahlásit co nejdříve.
Prodávající není povinen přijmout změnu objednávky v okamžiku, kdy je zboží připraveno k odeslání nebo již předal zboží dle původní objednávky přepravci.
Objednávku, která ještě nebyla zpracována, lze zrušit telefonicky na zákaznické lince +420 800 720 728 nebo e-mailem.
Během víkendu nebo státního svátku lze zboží pouze objednat pomocí našeho e-shopu.
Po telefonické a nebo e-mailové dohodě je možné vyzvednout i mimo uvedenou
pracovní dobu .Standardně vyřizujeme objednávky v pracovních dnech, kdy mají také
otevřeno naš obchod. Zde také můžete zboží vyzvednout či zaplatit v hotovosti.
Pro nákup zboží prostřednictvím našeho e-shopu není registrace nutná.
Naše společnost slevy na zboží momentálně neposkytuje.
Vytvoření i užívání Vašeho zákaznického účtu je samozřejmě zdarma.
U každého zboží v našem e-shopu informujeme o jeho dostupnosti. Pokud je u Vámi vybraného zboží uvedeno ´Skladem´, znamená to, že je ihned k odběru či odeslání. Zboží ´Na objednávku´ bude k dispozici do 15 pracovních dní. Pokud je u zboží uvedeno ´Vyprodáno´, není momentálně k dispozici.
Dodání takového zboží bohužel garantovat nemůžeme. Nicméně uděláme vše, co je v našich silách, abychom Vaše přání splnili. Informujte se, prosím, pomocí zákaznického e-mailu.
Ano, při platbě hotově do 10 000 Kč lze vydat jednoduchý pokladní doklad. Nicméně v případě jeho ztráty nelze následně doložit zakoupení zboží v našem obchodě. To
zásadním způsobem komplikuje Vaši pozici v případě prodeje drahých kovů třetí straně. Zkušení investoři obvykle nenakupují mince ani investiční slitky bez dokladu původu.
Ano, tuto možnost nabízíme.
Důvodem je neustále se měnící cena drahých kovů při obchodování na světových trzích. Cenu však můžete takzvaně zafixovat.
Platba kartou bohužel není možná v případě investičního zlata a stříbra. Jedná se o nařízení asociace platebních karet, která neumožňuje platit platební kartou nařízení z roku 2023
Podle zákona č. 254/2004 Sb. lze hotově zaplatit maximální částku 260 000 Kč nebo její ekvivalent v cizí měně na základě aktuálního kurzu ČNB. Vyšší částky lze platit pouze bankovním převodem nebo vkladem na bankovní účet Prodávajících.
Vaši objednávku expedujeme v nejkratším možném termínu. Konkrétní lhůtu dodání však negarantujeme.
Ano, nabízíme způsob doruční Českou poštou, která doručuje tento druh cenných zásilek.
V současné době využíváme služeb České pošty a Balíkovny.
Služeb České pošty využíváme pouze u zboží do hodnoty 1 000 000 Kč. Zboží ve vyšší hodnotě lze převzít osobně v naší provozovně nebo Vám ho doručíme na Vaší adresu osobně.
Na dobírku zasíláme pouze zboží do hodnoty 100 000 Kč.
Samozřejmě, všechny naše zásilky jsou baleny maximálně diskrétním způsobem.
Jihlavská 74/200 Praha 4 140 00
Otevírací dobu naší prodejny najdete na našich stránkách
Jakou účtujete cenu za přepravu zboží?
Ceny za poštovné naleznete zde.
Ceny za poštovné naleznete zde.
Každé zboží, nabízené v našem e-shopu, má odlišný způsob certifikace původu a pravosti, např. samotnou ražbou na investičním slitku počínaje a papírovými certifikáty konče. Dotazy ke způsobu certifikace konkrétního zboží Vám rádi zodpovíme na zákaznické lince+420 800 720 728 nebo e-mailem.
Mince oceňujeme pouze po telefonické či emailové dohodě. V případě ocenění či výkupu kontaktujte, prosím, naše poradce . Kontakt na poradce +420 800 720 728
Veškeré informace o výkupu Vám sdělíme na +420 800 720 728 nebo e-mailem.
Ano, garantujeme zpětný odkup drahých kovů.
Ano, vykoupíme i drahé kovy zakoupené u jiného obchodníka.
Vyžadujeme prokázání Vaší totožnosti nějakým dokladem
Ano také vykupujeme historické mince
Informujte nás, prosím, prostřednictvím e-mailu nebo dopisem, zaslaným na adresu naší provozovny. Reklamaci podejte ihned poté, co jste závadu zjistili. Reklamace musí obsahovat číslo objednávky, kopii faktury a zejména podrobný popis zjištěné závady.
Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu do třiceti dnů ode dne uplatnění.
Slevu na poškozené zboží neposkytujeme. V případě opravněné reklamace Vám zboží
samozřejmě vyměníme.
V případě, že neobdržíte svou zásilku, bezodkladně nás o této skutečnosti informujte na
zákaznické lince +420 800 720 728
Za žádných okolností nepoužívejte kurýrní službu k posílání zboží k reklamaci!
Poškozené zboží odešlete prostřednictvím České pošty jako cenné psaní na adresu naší adresu
Nenalezli jste odpověď na Vaši otázku? Využijte naší zákaznické linky +420 800 720 728