Zlato pro radost

Často kladené otázky

Objednávka zboží

Jak mohu objednat vaše zboží?

Nejjednodušší cestou je objednávka v našem e-shopu, kde pomocí jednoduchých kroků zvolíte i způsob dodání a platby. Objednat si můžete také e-mailem, poštou, nebo telefonicky na bezplatné zákaznické lince +420 800 720 728 . Zboží si lze samozřejmě vybrat i v naší kamenné prodejně za pomocí našich vyškolených poradců.

Jak se dozvím, že je má zásilka již expedována?

O odeslání zásilky Vás informujeme e-mailem.

V jaké časové lhůtě musím zboží vyzvednout?

V případě, že chcete platit hotově při předání v naší prodejně, rezervujeme Vámi vybrané zboží po dobu 5 dnů. Pokud zvolíte platbu převodem, můžete si zboží v našich prodejnách po úhradě ceny vyzvednout kdykoliv během otvírací doby.Zboží zaslané na dobírku je nutné vyzvednout nejpozději do 14 dnů.

Mohu zboží objednat telefonicky?

Ano, zboží můžete objednat telefonicky na zákaznické lince +420 800 720 728.

Mohu změnit svou objednávku?

Po potvrzení objednávky prodávajícím se Vaše objednávka stává závaznou. Závazným potvrzením objednávky vytvořené na internetu se rozumí stisknutí tlačítka „Potvrzuji objednávku“ na stránce pokladny. V případě, že kupující se rozhodne změnit objednávku po jejím řádném potvrzení, je povinen změnu nahlásit co nejdříve.

Prodávající není povinen přijmout změnu objednávky v okamžiku, kdy je zboží připraveno k odeslání nebo již předal zboží dle původní objednávky přepravci.

Mohu stornovat objednávku?

Objednávku, která ještě nebyla zpracována, lze zrušit telefonicky na zákaznické lince +420 800 720 728 nebo e-mailem.

Mohu zboží objednat, vyzvednout či zaplatit o víkendu?

Během víkendu nebo státního svátku lze zboží pouze objednat pomocí našeho e-shopu.
Po telefonické a nebo e-mailové dohodě je možné vyzvednout i mimo uvedenou
pracovní dobu .Standardně vyřizujeme objednávky v pracovních dnech, kdy mají také
otevřeno naš obchod. Zde také můžete zboží vyzvednout či zaplatit v hotovosti.

Registrace

Je nutné být k nákupu zboží registrován?

Pro nákup zboží prostřednictvím našeho e-shopu není registrace nutná.

Poskytujete registrovaným zákazníkům nějaké slevy?

Naše společnost slevy na zboží momentálně neposkytuje.

Účtujete za registraci nějaký poplatek?

Vytvoření i užívání Vašeho zákaznického účtu je samozřejmě zdarma.

Produkty

Jak zjistím dostupnost zboží?

U každého zboží v našem e-shopu informujeme o jeho dostupnosti. Pokud je u Vámi vybraného zboží uvedeno ´Skladem´, znamená to, že je ihned k odběru či odeslání. Zboží ´Na objednávku´ bude k dispozici do 15 pracovních dní. Pokud je u zboží uvedeno ´Vyprodáno´, není momentálně k dispozici.

Mohu objednat i zboží, které nemáte v katalogu?

Dodání takového zboží bohužel garantovat nemůžeme. Nicméně uděláme vše, co je v našich silách, abychom Vaše přání splnili. Informujte se, prosím, pomocí zákaznického e-mailu.

Mohu zboží objednat a zakoupit bez uvedení osobních údajů?

Ano, při platbě hotově do 10 000 Kč lze vydat jednoduchý pokladní doklad. Nicméně v případě jeho ztráty nelze následně doložit zakoupení zboží v našem obchodě. To
zásadním způsobem komplikuje Vaši pozici v případě prodeje drahých kovů třetí straně. Zkušení investoři obvykle nenakupují mince ani investiční slitky bez dokladu původu.

Mohu nakoupit drahé kovy na firmu?

Ano, tuto možnost nabízíme.

U mnou vybraného zboží se náhle změnila cena. Proč?

Důvodem je neustále se měnící cena drahých kovů při obchodování na světových trzích. Cenu však můžete takzvaně zafixovat.

Platba

Mohu za vybrané zboží platit kartou?

Platba kartou bohužel není možná v případě investičního zlata a stříbra. Jedná se o nařízení asociace platebních karet, která neumožňuje platit platební kartou nařízení z roku 2023

Jakou nejvyšší částku mohu zaplatit hotově?

Podle zákona č. 254/2004 Sb. lze hotově zaplatit maximální částku 260 000 Kč nebo její ekvivalent v cizí měně na základě aktuálního kurzu ČNB. Vyšší částky lze platit pouze bankovním převodem nebo vkladem na bankovní účet Prodávajících.

Způsob a termín doručení

V jaké lhůtě garantujete dodání zboží

Vaši objednávku expedujeme v nejkratším možném termínu. Konkrétní lhůtu dodání však negarantujeme.

Můžete mi zboží poslat poštou?

Ano, nabízíme způsob doruční Českou poštou, která doručuje tento druh cenných zásilek.

Kterou kurýrní službu používáte?

V současné době využíváme služeb České pošty a Balíkovny.

Lze zaslat poštou/kurýrem jakékoliv zboží z vašeho obchodu?

Služeb České pošty využíváme pouze u zboží do hodnoty 1 000 000 Kč. Zboží ve vyšší hodnotě lze převzít osobně v naší provozovně nebo Vám ho doručíme na Vaší adresu osobně.

Je možné zaslat vaše zboží na dobírku?

Na dobírku zasíláme pouze zboží do hodnoty 100 000 Kč.

Potřeboval bych zboží převzít diskrétně. Dokážete to zajistit?

Samozřejmě, všechny naše zásilky jsou baleny maximálně diskrétním způsobem.

Naše prodejna

Jihlavská 74/200 Praha 4 140 00

Kdy má vaše prodejna otevřeno?

Otevírací dobu naší prodejny najdete na našich stránkách

Cena za dopravu

Jakou účtujete cenu za přepravu zboží?
Ceny za poštovné naleznete zde.

Cena za dopravu

Faktury a ostatní doklady

Dostanu při nákupu zboží nějaký certifikát?

Každé zboží, nabízené v našem e-shopu, má odlišný způsob certifikace původu a pravosti, např. samotnou ražbou na investičním slitku počínaje a papírovými certifikáty konče. Dotazy ke způsobu certifikace konkrétního zboží Vám rádi zodpovíme na zákaznické lince+420 800 720 728 nebo e-mailem.

Chtěl bych si nechat ocenit mince. Poskytujete tuto službu, vydáváte nějaké certifikáty?

Mince oceňujeme pouze po telefonické či emailové dohodě. V případě ocenění či výkupu kontaktujte, prosím, naše poradce . Kontakt na poradce +420 800 720 728

Výkup zlata a stříbra

Jak mám postupovat při výkupu zlata a stříbra?

Veškeré informace o výkupu Vám sdělíme na +420 800 720 728 nebo e-mailem.

Vykoupíte i drahé kovy, které nebyly zakoupeny ve vaší prodejně?

Ano, vykoupíme i drahé kovy zakoupené u jiného obchodníka.

Chci u vás prodat slitky/mince. Vyžadujete nějaké doklady/certifikáty?

Vyžadujeme prokázání Vaší totožnosti nějakým dokladem

Vykupujete i historické mince?

Ano také vykupujeme historické mince

Reklamace

Přišlo mi poškozené zboží. Co mám dělat?

Informujte nás, prosím, prostřednictvím e-mailu nebo dopisem, zaslaným na adresu naší provozovny. Reklamaci podejte ihned poté, co jste závadu zjistili. Reklamace musí obsahovat číslo objednávky, kopii faktury a zejména podrobný popis zjištěné závady.

Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu do třiceti dnů ode dne uplatnění.

Poskytujete zpětně slevu na poškozené zboží?

Slevu na poškozené zboží neposkytujeme. V případě opravněné reklamace Vám zboží
samozřejmě vyměníme.

Nedorazila mi zásilka. Co mám dělat?

V případě, že neobdržíte svou zásilku, bezodkladně nás o této skutečnosti informujte na
zákaznické lince +420 800 720 728

Chci reklamovat zboží a nemohu se dostavit osobně. Mohu poslat zboží kurýrem?

Za žádných okolností nepoužívejte kurýrní službu k posílání zboží k reklamaci!

Poškozené zboží odešlete prostřednictvím České pošty jako cenné psaní na adresu naší adresu

Nenalezli jste odpověď na Vaši otázku? Využijte naší zákaznické linky +420 800 720 728